رمان خارجی و ایرانی

این بلاگ تلاشی است برای ارئه پرطرفدارترین رمان ها به شما.

بایگانی

معرفی وبلاگ

يكشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۲۷ ق.ظ

در طول این سال­ها که رمان خواندن سرگرمی من بوده است همیشه سخت بودن انتخاب رمان و مطمئن نبودن از کیفیت آن آزارم داده است. بنابراین تصمیم گرفتم تا وبلاگی ایجاد کنم و در آن تنها رمان‌هایی را قرار دهم که ازنظر من و سایر کاربران سایت‌های معروف خوب بوده‌اند. تا شما بدون نگرانی از این‌که بعد از دانلود رمان با یک نوشته ضعیف روبه‌رو شوید آن‌ها را دانلود کنید. هم‌چنین امیدوارم در نظر بگیرید که سلیقه در این گلچین نقش زیادی دارد و شاید رمان موردعلاقه من برای شما محبوب نباشد. ممنون می‌شوم اگر رمان‌هایی که به نظرتان بسیار خوب هستند و به دیگران پیشنهادشان می‌کنید را به من معرفی کنید تا در وبلاگم قرار دهم. اگر نویسنده یا صاحب اثر ناراضی بود و خواستار حذف اثر از وبلاگ بود کافی است تنها در بخش کامنت یا پیام خصوصی بگوید. بااین‌حال من تمام تلاشم را کرده‌ام تا حقوق صاحب اثر محفوظ بماند.

به‌زودی بخشی به وبلاگ اضافه خواهم کرد و رمان‌هایی را که خودم ترجمه کرده‌ام در اختیار شما می‌گذارم. حال اگر رمان زبان‌اصلی است که دوست دارید ترجمه شود بگویید تا در لیست ترجمه‌های آینده بگذارمش.

امیدوارم این وبلاگ برای همه شما دوستان مفید باشد و لذت خواند رمان باکیفیت متوسط به بالا را برای شما به ارمغان بیاورد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی